نوحه،زمزمه،شور..شهادت امام حسن (ع) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..شهادت امام حسن (ع) بهمراه سبک اجرا

شهادت امام حسن مجتبی (ع)

واحد (حماسی)


یاحسن غریب دنیا ما به عشق تو می نازیم

یه حرم قشنگ تر از امام رضا برات می سازیم

منم عبد و حسن آقای من

قطره ام من حسن دریای من

عاشقم من حسن لیلای من

از غم عشق تو بی تابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

من غلام و تویی اربابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

******

اگه تو حرم نداری حرمت تو سینه ی ماست

هرکی عاشق شما شده عزیز دل زهراست

کار من از غمِ تو زاریه

روی قلبت یه زخم کاریه

تو رگات خون حیدر جاریه

از غم عشق تو بی تابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

من غلام و تویی اربابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

******

وقتی از کوچه به خونه مادرم و میاوردم

هی می گفتم کاشکی جای مادرم کتک می خوردم

مدینه مادر و پیرش کرده

ناتوون و زمین گیرش کرده

دیگه از زندگی سیرش کرده

از غم عشق تو بی تابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

من غلام و تویی اربابم ، حسن دریابم ، حسن دریابم

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام حسن(ع)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]